Friday, August 7, 2009

Don’t laugh at a killer clown .. Episode 1



ေခၽြးမ်ား ရႊဲနစ္လ်က္ ကၽြန္ေတာ္ ရုတ္တရက္ အိပ္ရာမွႏိုးသြားသည္။ ဓားတစ္ေခ်ာင္းက


ကၽြန္ေတာ့္ဦးေခါင္းအထက္ ေလထဲတြင္ လႊဲခုတ္ေနသည္။


မႏွစ္ျမိဳ့ဖြယ္ေကာင္းေသာ ရယ္ေမာသံက ကၽြန္ေတာ့္နားထဲတြင္ ပဲ့တင္ထပ္ေနသည္။


အနီေရာင္ကုိယ္လံုးတစ္ခုက ကၽြန္ေတာ္ ထိတ္လန့္ေနသည္ကို သေဘာက်ေနသည္။ ကၽြန္ေတာ္ ေအာ္ဟစ္ဖို့


ၾကိဳးစားသည္။ သို့ေသာ္ ကၽြန္ေတာ္လည္ေခ်ာင္းက တင္းၾကပ္၍ ပိတ္ေနသည္။ ေခါင္းအံုးကို


ကၽြန္ေတာ္မ်က္ႏွာေပၚ ဆြဲအုပ္လိုက္သည္။ ေျခေထာက္ႏွစ္ဖက္ျဖင့္ ကၽြန္ေတာ္ အေၾကာက္အကန္


ကန္ေက်ာက္သည္။


`ခ်လြမ္´


ကၽြန္ေတာ့္ ႏွုိးစက္နာရီ ၾကမ္းျပင္ေပၚက်သြားသည္။ ကၽြန္ေတာ္ အိပ္ရာထက္တြင္ ရွိေနျပီး..


ဤမေကာင္းဆိုး၀ါးနီနီ အရာကေလးက ကၽြန္ေတာ္ကို သတ္ျဖတ္ရန္ ၾကိဳးစားေနသည္။ ထို့ေနာက္တြင္


ထိုအိပ္မက္ကို ကၽြန္ေတာ္ အျမဲမက္မက္ေနတတ္သည္။



ကၽြန္ေတာ္ ထထိုင္လိုက္ျပီး မ်က္ႏွာမွ ေခၽြးမ်ားကို သုတ္ပစ္ကာ မီးဖြင့္လိုက္သည္။ အခန္းထဲကို


ကၽြန္ေတာ္ လွည့္ပတ္ၾကည့္သည္။ အေနအထား ပံုမွန္အတိုင္း ရွိေနသည္။ အခန္းထဲတြင္ ကၽြန္ေတာ္မွလြဲ၍


မည္သူမွ မရွိပါ။ အနီေရာင္ကိုယ္လံုးရွိေသာ လူသတ္သမားလည္း မရွိပါ။ လႊဲခုတ္ေနေသာ ဓားလည္း


မရွိပါ။ ဘာမွ မရွိပါ။



ထို့ေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ ဘာအိပ္မက္ေတြ မက္ေနတာလဲ။


သင္တို့ကို ကၽြန္ေတာ္ ေျပာျပပါမည္။ ကၽြန္ေတာ္ေမြးေန့ အတြက္ တစ္စံုတစ္ေယာက္ ပိ့ုေပးလိုက္ေသာ


ထူးဆန္းသည့္ အနီေရာင္ အရုပ္ကေလးအေၾကာင္း မက္ျခင္းပင္ ျဖစ္သည္။ ထိုအရုပ္သည္ အႏ ၱရာယ္မရွိေသာ


ကစားစရာအရုပ္ ျဖစ္သည္ဟု သင္ထင္လွ်င္ ထပ္စဥ္းစားလိုက္ပါဦး။ အရမ္းထူးဆန္းျပီး အႏ ၱရာယ္


ရွိေသာ လူရႊင္ေတာ္ရုပ္တစ္ရုပ္ကို ကၽြန္ေတာ္ေတြ့ကတည္းက သူ့ကို ေၾကာက္မိေနသည္။


ကၽြန္ေတာ္နာမည္က Chan ပါ ကၽြန္ေတာ္သည္ ၁၀ႏွစ္ အရြယ္ရွိေသာ အျခားေကာင္ေလးမ်ားကဲ့သို့သာ


ျဖစ္ပါသည္။ တေစၧပံုျပင္မ်ားကို ကၽြန္ေတာ္ဖတ္ခ်င္ပါသည္။ သို့ေသာ္ တကယ့္သရဲအစစ္ကိုေတာ့


ကၽြန္ေတာ္ဘယ္ေတာ့မွ မေတြ့ခ်င္ပါ။ အစားအစာမ်ားကို ကၽြန္ေတာ္ သေဘာက်သည္။ ဆရာမ်ား ဆူပူမည္ကို


ကၽြန္ေတာ္ မုန္းသည္။ ျပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ အျမဲတမ္း ပိုက္ဆံျပတ္ေနတတ္သည္။ သို့ေသာ္


မည္သည့္အရာက ကၽြန္ေတာ့္ကို ထိုမွ် ေၾကာက္လန့္ေစသနည္း။




၄င္းတို့အားလံုးက ကၽြန္ေတာ္ ၁၀ႏွစ္ေျမာက္ေမြးေန့အျပီး ေနာက္တစ္ေန့တြင္ ျဖစ္ခဲ့သည္။


တစ္စံုတစ္ရာ ျပဳတ္က်သကဲ့သို့ က်ယ္ေလာင္ေသာ အသံတသံကို ကၽြန္ေတာ္ ၾကားလိုက္ရေသာေၾကာင့္


မနက္ေစာေစာအခ်ိန္တြင္ အိမ္ေရွ့တံခါးကို ကၽြန္ေတာ္ဖြင့္လိုက္သည္။ အျပင္ဘက္တြင္ ၾကီးမားေသာ


ပါဆယ္အထုပ္ၾကီးတစ္ထုပ္ ရွိေနသည္။ ကၽြန္ေတာ္ လွည့္ပတ္ၾကည့္လိုက္သည္။ ဘယ္သူကိုမွ မျမင္ရပါ။


ထိုကဲ့သို့ ၾကီးမားလွေသာ လက္ေဆာင္ကို မည္သူေပးမည္နည္းဟု စဥ္းစားလ်က္ ထိုအထုပ္ၾကီးကို


အိမ္ထဲသို့ ကၽြန္ေတာ္ သယ္လာသည္။




ကၽြန္ေတာ္မိဘမ်ား အိပ္ေနၾကသည္။ ထို့ေၾကာင့္ ပါဆယ္ထုပ္ကို ကၽြန္ေတာ့္ အခန္းထဲသို့ ယူသြားျပီး


ဖြင့္ၾကည့္လိုက္သည္။ ဘူးထဲတြင္ အမည္မပါေသာ စာအိတ္တစ္အိတ္ရွိျပီး ၄င္းအတြင္း


လူရႊင္ေတာ္ႏွင့္တူေသာ ရုပ္ေသးရုပ္ၾကီး တစ္ရုပ္ရွိေနသည္။ ၄င္းက အနီေရာင္ ရုပ္ေသးရုပ္


၀တ္စံုကို ၀တ္ထားျပီး လူရႊင္ေတာ္ ဦးထုပ္တစ္လံုးကို ေဆာင္းထားသည္။ ၄င္းတြင္ ၾကီးမားေသာ


အနီေရာင္လူရႊင္ေတာ္ ႏွာေခါင္းၾကီးရွိသည္။ ကၽြန္ေတာ္ မရယ္ဘဲ မေနႏိုင္ပါ။ အရုပ္က တကယ့္ကို


ရယ္စရာေကာင္းေနသည္။



အရုပ္ကို ကၽြန္ေတာ္ လွ်ိဳ့၀ွက္ထားရန္ ဆံုးျဖတ္လိုက္သည္။ အရုပ္ႏွင့္ ပတ္သတ္၍ ေမေမ တစ္ခုခု


ေတြ့ျမင္သြားမည္ကို ကၽြန္ေတာ္ မလိုခ်င္ပါ။ သူေတြ့သြားလွ်င္ အရုပ္ကို ကၽြန္ေတာ္ ယူထားခြင့္


ျပဳမည္ မဟုတ္သည္ကို ကၽြန္ေတာ္ သိသည္။ လူၾကီးမ်ား မည္သို့ လုပ္တတ္ၾကသည္ကို သင္ သိပါလိမ့္မည္။


အရုပ္ေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္ စာၾကည့္ပ်က္မည္ဟု သူ ထင္ေပလိမ့္မည္။ ကၽြန္ေတာ္ ျငင္းဆန္လွ်င္


ရက္သတၱပတ္ေပါင္းမ်ားစြာ ကၽြန္ေတာ္ မျပင္ထြက္ ကစားရေတာ့မည္ မဟုတ္ပါ။


ထိုေန့ေနာက္ပိုင္း၌ ကၽြန္ေတာ့္ သူငယ္ခ်င္းမ်ားျဖစ္ၾကေသာ Gitz , Juliet ႏွင့္ Carho တို့ကို ကုန္တိုက္၌ ကၽြန္ေတာ္ ေတြ့သည္။ Gitz က ၾကံ့ခိုင္သူျဖစ္သည္။ အလြန္သန္စြမ္းျပီး ဘာကိုမွ မေၾကာက္ေပ။ Juliyan ကေတာ့ ေတာ္သည္။ ပိန္ပါးျပီး မ်က္မွန္၀တ္ထားသည္။ ၄င္းေနာက္ ေက်ာင္းတြင္ အလွဆံုးေကာင္မေလး တစ္ေယာက္ရွိသည္။ သူမက ဂ်ပန္မေလးျဖစ္ျပီး သူမနာမည္က Carho ျဖစ္သည္။

ကၽြန္ေတာ္တို့ ေန့လည္စာ စားၾကေသာအခါ လွ်ိဳ့၀ွက္ဆန္းၾကယ္ေသာ ပါဆယ္အထုပ္အေၾကာင္း သူတို့ကို ကၽြန္ေတာ္ ေျပာျပသည္။

´ျပန္ပို့လိုက္ပါ´ Carho ကေျပာလာသည္။ ´ငါကေတာ့ ငါမသိတဲ့လူေတြဆီက လက္ေဆာင္ပစၥည္းေတြကို မလိုခ်င္ဘူး´
´ဒါေပမဲ့ ျပန္ပို့ေပးဖို့ နာမည္မရွိဘူး´ ကၽြန္ေတာ္က အတိုက္အခံ ေျပာသည္။

Gitz က ျပံဳးျပီး ဟန္ဘာဂါ စားေနသည္။ ´ဒါကို ယူထားလိုက္ပါ´
´အဲ့ဒါ ဘယ္သူဆီက ဆိုတာကို မင္းမသိရင္ အဲ့ဒါ မင္းကိုေပးတာ ဟုတ္ခ်င္မွဟုတ္လိမ့္မယ္´ Juliet က သူ့မ်က္မွန္ကို ေနရာတက် လုပ္ေနသည္။ မ်က္မွန္က သူ့ႏွာေခါင္းအတြက္ အလြန္ၾကီးလြန္းေနသည္။ ´အဲ့ဒါ အႏ ၱရာယ္ေကာင္ ျဖစ္ႏိုင္တယ္´

´အႏ ၱရာယ္လား´ Gitz က ဟန္ဘာဂါကို ေနာက္ထပ္ တစ္ကိုက္ ထပ္ကိုက္လိုက္ရင္း ရယ္ေမာေျပာသည္။ ´ရုပ္ေသးရုပ္တစ္ရုပ္က ဘယ္လိုလုပ္ အႏ ၱရာယ္ရွိႏိုင္မွာလဲ။ ငါဆိုလိုတာက အဲ့ဒါ လူရႊင္ေတာ္ အရုပ္ပဲ မဟုတ္လား´

ဤသို့ျဖင့္ ေန့လည္စာ စားျပီးပါက အရုပ္ကို သူတို့ကိုယ္တိုင္လာၾကည့္ရန္ ဆံုးျဖတ္လိုက္ၾကသည္။ ကၽြန္ေတာ့္အခန္းဆီသို့ သူတို့ ေရာက္လာၾကေသာအခါ ကၽြန္ေတာ္က ပါဆယ္ထုပ္ကို ၀ွက္ထားေသာ အ၀တ္ဗီရိုထဲမွ ထုတ္ယူလိုက္သည္။ ထိုအခါ ကၽြန္ေတာ္ ေအာ္ဟစ္လုမတတ္ ျဖစ္သြားသည္။

ဘူးထဲတြင္ ဘာမွမရွိေတာ့ပါ။

Gitz က ၄င္းအထဲကို ၾကည့္ျပီးမွ ခုန္တြန္းလိုက္သည္။ ´အင္း ဒါမင္းျပႆနာကို ေျဖရွင္းေပးလိုက္တာေပါ့´ သူက ေျပာသည္။ ´အရုပ္ မရွိေတာ့ဘူး´

´မဟုတ္ဘူး သူရွိတယ္´ Carho က ထိတ္လန့္မွုေၾကာင့္ မ်က္လံုးျပဴးလ်က္ တီးတိုးေျပာသည္။
သူမ လက္ညိွဳးကို ထိုးျပလိုက္သည္။

ကၽြန္ေတာ့္အ၀တ္ဗီရိုေပၚတြင္ လူရႊင္ေတာ္အရုပ္ ထိုင္ေနသည္။ သူ၏ မ်က္ႏွာေပၚတြင္ အလြန္ထူးဆန္းေသာ အၾကည့္ရွိေနသည္။

------------>>>>>> EnD oF ePiSoDe 1



(မွတ္ခ်က္ ။ ။ Mr.Midnight ေရးသားတဲ့ Don’t laugh at a Killer Crown ကို ဘာသာျပန္ဆိုထားျခင္းမွ


ကူးယူေဖာ္ျပျခင္းျဖစ္ပါတယ္ .. ကိုးရီးယားကားလို အပိုင္းေတြနဲ့ ျဖစ္တာမို့ အဲ့အတိုင္းပဲ


ေရးသြားမယ္လို့ စိတ္ကူးထားတယ္ေလ .. ဟိဟိ .. ေစာင့္ျပီးဖတ္ေပးၾကေနာ္ .. )

0 comments on "Don’t laugh at a killer clown .. Episode 1"

Post a Comment

လိုအပ္တာရိွရင္ေျပာခဲ့နိုင္ပါတယ္

 

Frozen Princesslay Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez